Зварювання та ремонт литих дисків аргоном

Виберіть тип автомобіля

Якщо необхідне зварювання литих дисків – самим оптимальним варіантом може стати застосування аргонодугового зварювання.

Аргонне зварювання дозволяє легко і швидко отримати зварне з’єднання, яке здатне витримувати значні навантаження ззовні, які діють на колесо під час руху. Зварювання такого роду протистоїть силам стиснення і розтягування, не покривається з часом корозією.

Сьогодні, за допомогою зварювання аргоном, можна зробити будь-який по складності ремонт дисків,від відновлення невеликих сколів, до заварювання тріщин.

Таким чином, не потрібно дорога заміна диска, а відновлена модель буде надійно служити тривалий час.

Зварний шов не погіршує якості, зовнішнього вигляду та характеристик виробу.

Зварювання литих дисків – досить складний технологічний процес, що має ряд тонкощів і особливостей.

В першу чергу необхідно підібрати донора. Щоб він не погіршив якість виробу, їх склад між собою повинні повністю збігатися.

Тому перед початком робіт потрібно точно визначити, з якого сплаву зроблений диск (повинно зазначатись у маркуванні).

На другому етапі потрібно оцінити пошкодження.

Основні параметри (наприклад, потужність апарату для зварювання і сила струму), при яких ведеться зварювання аргоном литих дисків, багато в чому залежать від величини відколу або тривалості тріщини.

Для того, щоб усунути невеликі поверхневі дефекти, досить малих струмів. Для усунення серйозних ушкоджень потрібні високопотужні зварювальні апарати, що працюють від 3-х фаз.

Безумовно, зварювання дисків аргоном має масу переваг, серед яких виділяють:

  • • Немає необхідності застосовувати флюси, а також проводити додаткову зачистку шлакових відкладень, завдяки чому виріб має приємний естетичний вигляд;

  • • Шви відрізняються високою надійністю і якістю;

  • • На поверхні зварного шва не утворюються нітридні і оксидні плівки;

  • • Даний тип зварювання виробів можна також застосовувати до тонких металів, коли доступ обмежений лише з одного боку.

Технологія зварювання

Електрод, склад якого схожий з матеріалом виготовлення, застосовуваного для литих дисків, розташовується в пальнику. Через сопло останньої подається газ – аргон.

Аргонова зварка має одну цікаву особливість – на відміну від методу зварювання за допомогою плавкого електрода, запалювання дуги проводиться без безпосереднього дотику виробу і електроду.

Це обумовлено двома причинами:

  • • У аргону дуже високий потенціал іонізації, що значно ускладнює спосіб іонізації дугового проміжку між електродом і виробом;

  • • При торканні електроду і зварювальної поверхні диска, можливо інтенсивне розплавлення і забруднення області шва.

Зварка аргоном, як правило, ведеться при прямій полярності.

Це дозволить збалансувати тепло, мінімально розігріваючи електрод і максимально проплавляючи поверхню виробу.

Коли проводиться зварювання колісних дисків, рекомендується змінний струм, який не руйнує поверхневу оксидну плівку.

Щоб попередити утворення пір всередині шва, іноді додається до аргону кисень – до 5%.

Зварюваний метал набуває більш активний захист. Аргон в чистому вигляді не здатний надійно захистити шов від вологи, забруднень і сторонніх включень.

Необхідно розуміти, що ремонт литих дисків за допомогою аргонової зварки – це не панацея від всіх бід. Він здатний усунути тільки зовнішні вади.

У свою чергу істотні пошкодження, які порушують структуру виробу виправити не можна.

Виріб заборонено нагрівати не тільки повністю, але і локально. В іншому випадку структура матеріалу руйнується і не піддається відновленню.

Негативний вплив здатний надати присадочний матеріал, якщо його склад і структура має хоч невелику відміну від аналогічних характеристик самого виробу.

Визначити її в гаражних умовах практично не представляється можливим, так як необхідно спеціалізоване обладнання.