Заправка газом

Виберіть тип автомобіля

Спеціально розроблені суміші інертних газів є повністю безпечними та не вступають в реакцію з матеріалом шини та диску.

Переваги накачування шин газом:

- підвищення плавності та м’якості проходження нерівностей дорожнього покриття;

- покращення амортизації коліс та зниження навантаження на підвіску авто;

- покращення стійкості авто при проходженні поворотів та з’їздах на узбіччя;

- збереження працездатності коліс при підвищеному навантаженні та температурі;

- зменшення коливання тиску в колесах при зміні температури оточуючого середовища, навантаження, швидкості пересування автомобіля і т.д.;

- зменшення зносу шин та забезпечення його рівномірності;

- зменшення можливості  пошкодження диску при потраплянні в яму або ж при наїзді на бордюр;

- придушення процесів окислення матеріалів шини та диску.

Як вчені пояснюють переваги суміші інертних газів замість повітря в шинах?

При використанні компресора з повітря в шину потрапляє волога та масляний аерозоль. В дощову погоду, якщо вологість досягає 100%, кількість парів води в колесі збільшується. Під час накачування тиск в шині підвищується до 2 атмосфер та,  згідно із законами фізики, пари води при цьому конденсуються на поверхні гуми  та внутрішній частині колеса.

Вода разом з киснем є основною причиною корозії, руйнування та старіння гуми, втрати її властивостей, еластичності, міцності. Окрім того, вода є причиною різкого зростання тиску в колесі, під час швидкого руху автомобіля, внаслідок тертя гума нагрівається вище 100-130 С. Конденсована вода при цьому випаровується, створюючи додатковий тиск, що обумовлено тепловим розширенням газів. Згідно із законом Авогадро, випаровування 1-го моля( або 18 г) води складає  22,4 л пару.

Тиск в колесі при швидкому русі по трасі, особливо в спеку, може підвищитись до 4-5 атмосфер. Це небезпечно, оскільки гума втрачає еластичність, міцність, не амортизує нерівності дороги, передає вібрацію на підшипники, котрі при цьому інтенсивно зношуються та, врешті решт, виходять з ладу. Перекачана шина не тримає дорогу на повороті через зменшену площу контакту з трасою. Зростає вірогідність аварійного розриву шини, особливо при наїзді на перешкоду.

Масляний аерозоль, який завжди з’являється при роботі компресора, розчиняється в гумі і тим самим зменшує її міцність. Нестабільний тиск, що викликаний вологою та втратою міцності, що викликана мастилом, призводять до появи гуль на шині та її швидкого руйнування. Ви можете переконатись в цьому самостійно. Для цього помістіть вирізану стрічку з камери в мінеральне  мастило на кілька днів, після чого порівняйте його міцність на розрив.
Кисень повітря при підвищеній температурі та тиску викликає термоокислююче старіння гуми, що проявляється виникненням тріщин, а також збільшенням вже існуючих, крихкістю, зменшенням еластичності, міцності.

Одночасна дія усіх трьох шкідливих компонентів: вологи, кисню та масляного аерозолю посилює негативні наслідки, які є основною причиною скорочення строку служби шин, виникнення дефектів, її аварійного розриву на дорозі.